15 Eylül 2012 Cumartesi

Hayalimdeki Ev Dekorasyonu :)

Uzun zamandir guzel hayaller icindeyim.Esim evin dis dekorasyonu ile bende ic dekorosyonu ile ilgilenecegiz :)
Ne zaman gercek olur bilinmez  bir ev döşemeyi planlıyoruz ve artık zevklerim iyice şekillendi.  Evde vakit geçirmekten zevk alan biri olduğumdan eve girdiğimde içimi açacak kasvetli olmayan bir eve ihtiyacım var. Ama kötü olan hiç bir fotoğraf bana budur dedirtmedi.Sanki herkes aynı şeylerden hoşlanıyormuş gibi aynı tip evler var. Her fotoğraftan bişeyler beğeniyorum.Hayal gücümü kullanmaya zorluyorlar beni :)Evin tarzından önce az eşylı ferah bi ev olsun istiyorum ....Açık renk mobilyalar ve renkli objeler kullanmayı planlıyorum.


Farklı şeyler giymeyi kullanmayı seviyorum.Birşey seçerken arada kalıyorsam hangisini başkasında görme olasılığım daha az diye düşünürüm.Evimde de aynı şey geçerli olsun istiyorum.Tabiki koltuk sandalye
masa gibi şeylerde bunu uygulamak zor ama aksesuarlarım renkli ve eğlenceli olmalı.
Duvar kağıtları ve bu tas gorunumlu duvarlar bu aralar çok moda ve çok şık seçenekler var.Odanın bütün duvarlarındansa seçilen uygun bir duvarda kullanıldığında eve şıklık katacağını düşünüyorum.

Yere kadar camlar favorim.Bir de bahçe katında oturuyorsanız ve dışarı çıktığınızda adımınızı çimlere atıyorsanız tadından yenmez :) 



Klasik fayanslı banyolardan artık gına geldi.Duş perdesi ve lavabonun uyumu ve puflar çok cici duruyor.Klasik banyolardan sıkılanlara gelsin ... :)

Yaz aylarının  vazgeçilmez mekanıdır balkonlar benim için.En az evin içi kadar balkonuna da önem verenlere farklı hoş bir örnek.Açıkçası ben çok beğendim.Zeminde kullanılan ahşap kaplama kış aylarında pek kullanışlı olmayabilir ama eğer portatif birşey ise farklı bir hava katması için kullanılabilir.  
Şık bir evden ziyade eğlenceli bir ev istiyorum.Umarım benim de birgün hayalimdeki gibi bir evim olur...

Sizinde evinizde böyle bir köşeniz olsun istemezmisiniz sahil kısmına bakan bir yazlık evin köşesi yada boğaz manzaralı bir köşkün nadide ferah manzaralı cam kenarı oturma köşesi ne güzel olurdu değilmi denizi izlerken hoş sohbetlerinizi bu köşede yapmak kahvenizi yada bir bitki çayınızı böyle bir köşede yudumlamak…
Renkleri o kadar cıvıl cıvıl ki insanın adeta içini aydınlatıyor. Camlarının her bir bölgesinin açık olması ayrıca mekanı bir ferahlık ve zindelik katmış belki sizde evinizde böyle bir uygulama alanı yaratırsınız kendinize neden olmasın…
Olsun olsun böyle bir evim olsun! Mümkünse yaşlanmadan olsun :) Ama nasıl olsun?? ” Yarın talih oyunlarına başlıyorum!”


Saka bir yanada Allahim istegen her kese hayalindeki gibi bir ev bir yasam nasip etsin sevdikleriyle birlikte.





























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder