15 Ekim 2013 Salı

DEĞMEZMİŞ DEDİKLERİNİZ?

Sevmekk…Bazen birini,bazen bir hayvanı,bazen bir kitabı sevmek…Kimi zaman bir çiceği,belki de güneşi sevmekk…Kim bilir belki de tuvalette gazete okumayı sevmekk…Sevmekkk…Ve sevdiğin şey uğruna bişeyleri feda etmekk…Ama acı olan sonrasında ‘DEĞMEZMİŞ BEHHHH!!! ’ demek bence… Ben hic kaybetmedim sevmeye olan inancımı Ve hic vazgeçmedim birileri için bişeyleri feda etmekten……Ama mutluyum halimden……3 seneonce inandım birilerini,bişeyleri bir dostu sevebileceğime ve yine feda ettim bazı şeyleri onlar için……Ama ne yazık ki şu bikaç gün içinde gördüm ki ’ DEĞMEZMİŞ BEHHH!!! ’ …Ve şimdi diyorumm egoist mi olmalı…Sevmemeli mi birini,otu,böceği,çiceği?? Peki ya siz…Sizin değmezmiş dediğiniz neler var?İlla ki ilişki değil bu konu…kim bilir belki de para verip aldığınız kadın çorabınız kaçıvermiştir ilk giyişiniz de ,ya da futbol topunuz patlamıştır ilk maçta…Bunun için de değmezmiş diyebilirsiniz…Hepsine açık…De hadi buyrunnn…Kusun ‘DEĞMEZMİŞ BEHHH!!! ’ dediklerinizi….

3 yorum:

  1. o kadar var ki değmezmiş dediklerim.sizi izlemeye aldım banada beklerim

    YanıtlaSil
  2. Benim çocuğum yok ama eşimin kızı senden büyük olduğuna göre yazdıklarına bayağı bir ahkam kesecek durumdayım sanırım :)) Hiç bir şeye değmezmiş deme.. Yaşadım ve öğrendim de..Her değmezmiş dediğin şeyden bir dolu şey öğrendiğine eminim...Asıl kötüsü değmezmişler değil de, birikip kalan keşke ler.. Yaşadıysan ve aklında keşkeler kalmadıysa ne güzel gerisi boş:)) SEvgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil