27 Aralık 2014 Cumartesi

Garnier Bb cream ...

Merhaba..Her ne kadar hasta ve yorgun olsamda, sizin icin bi kac satir yazmak istedim bu gun... Kac zamandir makyaj malzemesi alis verisi yapmak istiyorum ama cikipta toplu bir alis veris yapamadim henuz.hep cildimin kurulugunda şikayetcigimdir ... son gunlerde kullandigim MAYBELINNE AFFINITONE fondoteninin, cildimi cook kuruttugunu farkettim, fondoteni sürdüğümde alin bölgem ve kaş diplerimde, burun kenarlarimdaa hic hos gorunmeyen kuru deriler, kabuklanmalar oluyordu, ve bu beni cok ama cook rahatsiz ediyordu ve bi kac saat sonra cildim, butun makyaji kusuyordu..Cok parliyor ve yaglaniyordu cildim
Bendee kisa bir arastirmadan sonra Garnier BB cream almaya karar verdim. ve gecen hafta kuzenimle bulusmak icin dısariya ciktigimda resimde gordugunuz bu kremi aldim
şöyle guzel bebeksi yumusak, nemli bir cilt hissi birakiyo yuzumde, kapaticiligi cokta mukemmel degil ama, bence gayet guzel.. Benim icin yeterli bir duzeyde kapaticiligi var, onemli olan yuzumdeki kilcal damarlari kapatmasi, hafif mat bi gorunum vermesi,yuzumu nemli birakmasi ve bence bunu gayet guzel yapiyor :) Eger denemediyseniz, yada almayi dusunuyorsaniz bence alin bi denegin derim.. Haa soylemeden edemeyecegim kokusuda bir harikaaaa.. cok guzel.:) sirada Maybelline blackdrama maskarasi, bronzer vede guzel bordo bir ruj almayi planliyorum. istedigim tonda bir bordo ruj bulabilirmiyim, acikcasi bilmiyorum..Eger istedigim gibi bir urun bula bilirsem yine sizlerle paylasacagim.. gorusmek uzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder